POSTUP REKLAMACE
- Nesrovnalost v dodaném zboží nutno ihned a bez prodlení oznámit na reklamační oddělení na lince +420 530 333 339 nebo emailem [email protected].
- Vyřizování reklamací se řídí Reklamačním řádem, který je v souladu s Obchodními podmínkami, zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele v platném znění.
Vyřízení reklamace u prodejce:
Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:
- Sepište průvodní dopis s popisem závady a požadovanou formou vyřízení reklamace.
- Balení, které zašlete na reklamaci by mělo obsahovat - kompletní (celé) balení zboží, průvodní dopis a kopii nákupního dokladu (faktury).
- Zboží odešlete přepravní službou k prodejci Slicky.cz, FAST Store s.r.o., Drnovice 525, 683 04 Drnovice na balík napište text RMA.
- Teď již stačí vyčkat na potvrzení o přijetí reklamace, opravení zboží a doručení přepravní službou zpět k Vám na adresu.