Vyhledávání

Reklamace


POSTUP REKLAMACE

  • Nesrovnalost v dodaném zboží nutno ihned a bez prodlení oznámit na reklamační oddělení na lince         +420 530 333 339  nebo emailem [email protected]
   
     Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:
  • Vyplňte nebo vypište ručně reklamační protokol DOC / PDF a vytiskněte jej.

  • Pneumatiky, které zašlete na reklamaci musí obsahovat - kopii daňového dokladu a vyplněný reklamační protokol.

  • Zboží odešlete přepravní službou k prodejci FAST Store s.r.o., Drnovice 525, 683 04 Drnovice a na balík napište text RMA. Případně osobně doručte na výše uvedenou adresu.

  • Teď již stačí vyčkat na potvrzení o přijetí reklamace, následné vyřízení a doručení zboží přepravní službou zpět k Vám na Vaši adresu.